Cum sa setezi valoare atributelor link-urilor „nofollow”. Combate spam-ul!

Cum sa setezi valoare atributelor link-urilor „nofollow”.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Zilnic, deschidem zeci de linkuri, insa foarte putini dintre noi suntem constienti de riscul pe care il prezinta fiecare website. Deschizi un link si in urmatorul minut, te lovesti de spam, iar pagina ta web este serios afectata.

Unele linkuri sunt ignorate de crawlere, altele mai putin. Ceea ce vrem noi sa iti transmitem, este faptul ca poti evita ca reputatia paginilor tale web, sa fie incadrata cu alte site-uri care nu prezinta deloc incredere. Astfel, in timpul procesului de indexare, hyperlink-urile nu vor influenta in niciun fel ranking-ul. Simplu, nu se va face transmiterea catre alt site, iar tu eviti spam-ul.

Cum procedezi? Adaugi valoarea rel=”nofollow”, in interiorul etichetei ancora a link-ului tau. Un exemplu concret, pentru a intelege tu procedeul, este acesta: – a href =”http://www.microsoft.com/” rel=”noffolow” comment spammer/a

Nu uita: Nu poti garanta pentru niciun site. Daca ai comentarii publice activate, foloseste-te de aceasta metoda. Vei evita garantat spam-ul si iti vei pastra reputatia curata. Platformele de blogging au setat acest atribut in codul sursa.

Un alt sfat, ar fi sa activezi modelarea comentariilor si sa utilizezi campurile CAPTCHA.

   Un alt sfat, ar fi sa activezi modelarea comentariilor si sa utilizezi campurile CAPTCHA.

Modeleaza comentariile si utilizeaza campurile CAPTCHA.

 

Tu adaugi ca si exemple in articolele de pe blogul tau, linkuri de la diverse site-uri? Daca da, ia aminte ca si acolo sunt probleme. Orice continut poate provoca spam-uri pe site-ul tau, ceea ce nu este deloc in regula. Daca tu vei folosi un link nofollow, nu vei oferi din pagerank si desigur ca nu poti creste acel link in clasamente. Tu foloseste-te de „nofollow” si poti sta linistit in privinta metaetichetelor. Vei adauga valoare atributelor etichetelor astfel: meta name=”robots”content „nofollow”

Te gandesti si la anunturi publicitare? Atunci clar vei folosi „nofollow”.

Vrei sa verifici daca link-urile sunt „nofollow”?

Acceseaza sursa paginii pe care vrei sa o deschizi, cu un click dreapta si cu un CTRL+F si apoi vei introduce in campul de cautare „nofollow”. Si astfel, vei combate spam-ul.

In concluzie, nu lasa niciodata „dofollow” la comentarii. Iti sugeram sa iei in considerare adaugarea valorii atributelor link-urilor „nofollow” si la comentarii si aviziere. Trebuie sa te protejezi tot timpul de vanatorii de link-uri. Chiar ai nevoie!

Tu cum ai grija de paginile tale, de fluxul tau RSS? Stii cum se transfera valoarea link-urilor in Page Rank?

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Deschide chat
Deschide chat
Suntem aici sa te ajutam!
Se conecteaza...
Operatorii nostri sunt offline momentan. Incercati mai tarziu.
Operatorii nostri sunt ocupati momentan. Incercati mai tarziu.
:
:
:
Ai o intrebare? Scrie-ne!
:
:
Sesiune chat terminata.
Cat de folositoare a fost sesiunea de chat?
Foarte folotitoare Nu s-a rezolvat nimic