
- JEDER OCTAVIAN
- 0 Comments
- 2587 Views
- 0 Likes
- Reguli de aplicat online
10 motive pentru care campaniile Facebook generează vânzări
Iata 10 motive pentru care consideram noi ca o campanie de promovare in Facebook poate sa genereze vanzari peste asteptarile normale.
Deoarece platforma Facebook este de departe cel mai popular loc pentru marketing, cei mai multi antreprenori acceseaza aceasta platforma pentru cresterea numarului de clienti si implicit al valorilor incasate.Reclamele sociale iti permit sa ajungi si la mai multa audienta, de multe ori la un cost scazut, putand apoi sa transformi acesti utilizatori in cumparatori.
Facebook este deosebit de popular pentru agentii de publicitate locali si este folosit acum de majoritatea dintre acestia din motive intemeiate.
Deoarece platforma Facebook este de departe cel mai popular loc pentru marketing, cei mai multi antreprenori acceseaza aceasta platforma pentru cresterea numarului de clienti si implicit al valorilor incasate.Reclamele sociale iti permit sa ajungi si la mai multa audienta, de multe ori la un cost scazut, putand apoi sa transformi acesti utilizatori in cumparatori.
Facebook este deosebit de popular pentru agentii de publicitate locali si este folosit acum de majoritatea dintre acestia din motive intemeiate.
Prin Campanii Facebook poti face reclame accesibile
Pe Facebook poti face publicitate la un cost oricat de mare doresti.
Stabilindu-ti bugetul de la inceput, Facebook incetează sa-ti afiseze anuntul cand atingi aceasta suma. Cu cat bugetul este mai mare, cu atat vei ajunge la mai multi utilizatori. Ramai in mintea clientilor si dupa ce au intrat in contact cu site-ul sau reclamele tale.
Punem la cale strategii de remarketing istete, cu mesaje relevante, care genereaza conversii. Ceea ce este un mare plus, mai ales daca esti la inceput de drum sau nu iti permiti momentan sa investesti prea mult in publicitate.
Stabilindu-ti bugetul de la inceput, Facebook incetează sa-ti afiseze anuntul cand atingi aceasta suma. Cu cat bugetul este mai mare, cu atat vei ajunge la mai multi utilizatori. Ramai in mintea clientilor si dupa ce au intrat in contact cu site-ul sau reclamele tale.
Punem la cale strategii de remarketing istete, cu mesaje relevante, care genereaza conversii. Ceea ce este un mare plus, mai ales daca esti la inceput de drum sau nu iti permiti momentan sa investesti prea mult in publicitate.
Peste 2 miliarde de utilizatori activi
Posibil sa te fi intrebat vreodata cati oameni folosesc Facebook în mod regulat, poti fi sigur ca numarul acestora ajunge la peste 2 miliarde!
Anuntul a fost facut de catre Mark Zuckerberg in luna iunie, pe Facebook. Astfel, acest numar depaseste un sfert din populația întregului glob. De asemenea, tot Facebook a anuntat in aprilie prezenta a peste 5 milioane de companii.
Prin urmare, clientii si concurenta ta sunt aici.
Anuntul a fost facut de catre Mark Zuckerberg in luna iunie, pe Facebook. Astfel, acest numar depaseste un sfert din populația întregului glob. De asemenea, tot Facebook a anuntat in aprilie prezenta a peste 5 milioane de companii.
Prin urmare, clientii si concurenta ta sunt aici.
Audienta ta este pe Facebook
Cele peste 2 miliarde de utilizatori din motivul al doilea al acestui material, au un cont si 1,55 miliarde acceseaza platforma in fiecare luna, petrecand în medie 40 de minute pe zi pe platforma. Aducand in discutie instrumentele marketing-ului clasic, persoanele care vor intra in contact cu reclama ta nu pot fi selectate.
Asadar marketingul digital permite acest lucru. Prin Facebook Ads, iti poti selecta audienta cu usurinta. Printre criteriile de selectie se numara datele demografice (varsta, sex, situatie amoroasa, educatie, etc.), locatia, interesele si comportamentele.
Astfel, poti crea o audienta personalizata, formata din clienti actuali și potentiali, vizitatori ai site-ului tau web si/sau utilizatori ai aplicatiei tale mobile. In acelasi timp poti selecta audienta asemanatoare cu clientii si contacte tale (Lookalike Audience).
Asadar marketingul digital permite acest lucru. Prin Facebook Ads, iti poti selecta audienta cu usurinta. Printre criteriile de selectie se numara datele demografice (varsta, sex, situatie amoroasa, educatie, etc.), locatia, interesele si comportamentele.
Astfel, poti crea o audienta personalizata, formata din clienti actuali și potentiali, vizitatori ai site-ului tau web si/sau utilizatori ai aplicatiei tale mobile. In acelasi timp poti selecta audienta asemanatoare cu clientii si contacte tale (Lookalike Audience).
Posiblitatea crearii unei pagini de afaceri
Cu ajutorul Facebook Business ai posibilitatea sa creezi in cel mai simplu mod si gratuit o pagina de afaceri, diferita de o pagina de Facebook personala. Acest lucru te va ajuta sa stabilesti o legatura cu clientii, deoarece fiecare pagina de afaceri vine incorporata cu Messenger si te vei alatura unei comunitati de milioane de paginii de afaceri active, iar pagina ta va fi accesibila si de pe dispozitivele mobile. Comparativ cu celelalte instrumente de promovare online (Google Ads), publicitatea si reclamele pe Facebook aduc rezultate chiar si cu bugete modice.
Canalele de difuzare
Indiferent de cresterea celorlalte canale (Tik Tok, Instagram, LinkedIn, Youtube), Facebook-ul inca ramane unul dintre principalele canale de promovare in Social Media, atat organic cat si platit. Publicitatea si reclama ta poate fi difuzata pe Facebook, pe Instagram, dar si în Audience Network și Messenger.
Daca suntem obisnuiti cu reclamele pe Facebook, Instagram și Messenger, reclamele din cadrul Audience Network presupun plasarea reclamelor pe diferite site-uri web si in diferite aplicatii. Totodata cu obiectivul pe care Il ai, printr-un click pe reclama, aceasta poate deschide un link intr-o fereastra noua de browser, poate solicita utilizatorului sa instaleze o aplicatie sau sa deschida o aplicatie deja existenta pe dispozitivul sau. Nu intr-un ultim aspect, Instagram are un potential din ce in ce mai mare pentru business-uri, iar atentia audientei este usor de captat. Cu siguranta daca lucrurile sunt facute bine.
Daca suntem obisnuiti cu reclamele pe Facebook, Instagram și Messenger, reclamele din cadrul Audience Network presupun plasarea reclamelor pe diferite site-uri web si in diferite aplicatii. Totodata cu obiectivul pe care Il ai, printr-un click pe reclama, aceasta poate deschide un link intr-o fereastra noua de browser, poate solicita utilizatorului sa instaleze o aplicatie sau sa deschida o aplicatie deja existenta pe dispozitivul sau. Nu intr-un ultim aspect, Instagram are un potential din ce in ce mai mare pentru business-uri, iar atentia audientei este usor de captat. Cu siguranta daca lucrurile sunt facute bine.
Poti folosi variate forme de reclama
In cele doua, cele mai intalnite variante, Facebook si Instagram, unde Facebook Ads iti ofera posibilitatea sa alegi cel mai potrivit format de reclama pentru business-ul tau. Fie ca este o imagine captivanta, un video atragator, un catalog de imagini sau continut video (carusel), un video simplificat si eficient (montaj) sau o prezentare de produse (colectie), vei putea da frau liber imaginatiei si sa atragi atentia in interesul utilizatorilor. Instagram permite formate foto, video, carusel si stories (acele reclame care apar printre povestile postate de persoanele urmarite de utilizator). Audience Network permite formate foto, video si carusel, iar Messenger permite foto și carusel.
Prin masurarea rezultatelor reclamelor
Folosind instrumente precum Administrare Reclame si Power Editor, acestea iti pun la dispozitie statistici detaliate despre rezultatele reclamelor tale in platforma canalului Social Media Facebook. Acest instrument – Administrare Reclame te ajuta sa creezi reclama propriu-zisa si iti ofera rapoarte in timp real despre reclama ta, iar Power Editor te va ajuta sa administrezi mai multe campanii si reclame simultan, dar si sa iti persoanalizezi interfata si rapoartele. Neavand inca o pagina de afaceri Facebook sau nu ai rulat o reclama pe Facebook, acum ai toate motivele sa o faci, datorita acestor instrumente.
Poti oferi prin Facebook retargeting
Retargeting-ul iti da posibilitatea sa vizezi utilizatorii care ti-au vizitat anterior site-ul web, ti-au folosit aplicatia mobila sau ti-au dat adresa lor de e-mail. Deoarece sunt deja familiarizati cu afacerea ta, este mai probabil sa descarce continut premium, sa inceapa o testare gratuita sau sa faca o noua achizitie.
Fundamentul reclamelor de retargeting Facebook este redirectionarea oricarui client potential cu oferta dvs. De obicei, doriti sa cheltuiti 5%-10% din bugetul publicitar Facebook pentru redirectionarea reclamelor. Desi nu este o mare parte din bugetul tau, deseori rezulta 80% din vanzari si rezultate.
Fundamentul reclamelor de retargeting Facebook este redirectionarea oricarui client potential cu oferta dvs. De obicei, doriti sa cheltuiti 5%-10% din bugetul publicitar Facebook pentru redirectionarea reclamelor. Desi nu este o mare parte din bugetul tau, deseori rezulta 80% din vanzari si rezultate.
Posibilitate pentru remarketing
Cum sa faci sa captezi clienti noi, cand deja ai un numar de persoane interesate de produsele tale? Este mult mai usor de convins pe cineva sa cumpere care isi doreste produsele tale decat sa o iei de la zero cu un utilizator ce nu iti cunoaste brand-ul.
Facebook ofera posibilitatea de remarketing si poate fi de real ajutor. Aproape orice companie poate gasi o modalitate de a-si angaja din nou clientii potentiali prin remarketing, chiar daca nu vad Facebook ca fiind principalul punct de acces al personajelor lor.
Lucrul grozav despre remarketingul Facebook este ca este atat de incredibil de versatil.
Facebook ofera posibilitatea de remarketing si poate fi de real ajutor. Aproape orice companie poate gasi o modalitate de a-si angaja din nou clientii potentiali prin remarketing, chiar daca nu vad Facebook ca fiind principalul punct de acces al personajelor lor.
Lucrul grozav despre remarketingul Facebook este ca este atat de incredibil de versatil.
Poti tinti anumiti utilizatori
Facebook este o platforma de lansare excelenta pentru toate tipurile de intreprinderi. Facebook Ads nu inseamna totul in Social-Media insa este o platforma tare utila si care iti poate aduce multi clienti.
Acest canal are o multime de informatii despre utilizatorii sai. Poti beneficia de acest lucru tintind doar persoanele care prezinta o probabilitate mai mare de a deveni clienti. Un alt beneficiu de directionare este utilizarea unor segmente de public asemanatoare. Acestea sunt formate din utilizatori similari cu publicul actual, ceea ce inseamna ca nu este nevoie sa banuiesti datele demografice daca nu detii inca aceste informatii.
Acest canal are o multime de informatii despre utilizatorii sai. Poti beneficia de acest lucru tintind doar persoanele care prezinta o probabilitate mai mare de a deveni clienti. Un alt beneficiu de directionare este utilizarea unor segmente de public asemanatoare. Acestea sunt formate din utilizatori similari cu publicul actual, ceea ce inseamna ca nu este nevoie sa banuiesti datele demografice daca nu detii inca aceste informatii.
Leave a Comment
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.