- JEDER OCTAVIAN
- 0 Comments
- 2487 Views
- 0 Likes
- Reguli de aplicat online
7 motive pentru care conținutul site-ului crește conversia
Multe studii arata ca avand un business cu un site web bine construit, acesta va genera un trafic de clienti mai bun si o interfata a utilizatorilor curata si usor de folosit va creste conversiile.
Exista multe motive pentru care un site web bine realizat iti va atrage clientii ideali.
Rasfoirea site-ului
Navigarea reusita inseamna ca site-ul web este usor de gasit si de cuprins ceea ce determina rasfoirea sa fie usoara si rapida pe intregul site web.
Posibil ca cea mai importanta parte a unui site web sa fie chiar navigarea acestuia.
Aceasta poate sa ajute sau sa incurce un website, fapt care este in special adevarat pentru site-uri web robuste cu multe pagini.
Continutul site-ului trebuie sa fie concentrat si clar, convingator, care sa ajute vizitatorii sa ia o decizie de cumparare.
Un lucru esential si extrem de important pentru succesul unei afaceri bazata pe un site web este tocmai ideea de folosire a conversiilor in generarea de venit.
Email marketing-ul
Se pot trimite campanii de zeci de mii de email-uri catre clienti in doar cateva minute in comparatie cu o brosura lasata in cutia postala de un singur om in decursul a mai multor zile.
Nu ai nevoie de foarte mult text pentru a nu plictisi cititorul, nici sa-l incarci cu foarte multe imagini pentru a nu fi nevoiti sa caute minute in sir pana la sfarsitul email-ului. Pastreaza lucrurile simple si de efect.
Testimonialele
Cel de al treilea motiv duce catre garantia celor aratate pe site si confirmarea acestora spre a iesi in evidenta. Paginile acestea vor atrage cea mai mare atentie, asadar si prin urmare pune accent pe conversia acestor vizitatori.
Cand clientii poteniali au putine informatii, nu stiu cu adevarat cine este autentic si cine nu. Plasand o parere de la un client real care are experienta directa cu o afacere, verifica revendicarea si ofera un aer de credibilitate.
Este un mod simplu si util de a valida o afacere.
Poate diminua in mod substantial scepticismul. In comparatie cu un concurent fara testimoniale, acest lucru poate oferi afacerii un avantaj considerabil.
Creste prezenta pe retele de socializare
Ca si la motivul anterior, inserand dovada sociala, iti va spori numarul conversiilor si tot odata cel al vanzarilor.
Business-ul tau in momentul de fata, nu poate sa nu figureze macar intr-o retea sociala, de preferat minim 3, pentru a putea face fata curentului actual si a tine pasul concurentei.
Creaza postari zilnic pe aceste retele sociale care sa incurajeze interactiunea si distribuirea lor.
Acum retelele sociale precum Instagram, Tiktok te lasa sa pui linkuri in pagina ta de profil.
Inca un lucru bine de stiut, este acesta ca cineva te va urmari pe social media nu inseamna ca iti va vizita si site-ul.
Intocmai cu strategia de marketing prin email poti utiliza link-uri unice ca sa iti permite sa urmaresti de unde vine traficul. In felul acesta vei putea determina care platforma genereaza cel mai multa interactiune.
Creare de continut video
Clientii prefera un video despre un produs decat sa citeasca despre el. Include un videoclip simplu pe paginile destinate lor, pentru a arata ca exista o persoana reala in spatele marcii tale. Si aici trebuie sa postezi continut in mod regulat. Nu trebuie cheltuit mult pentru realizarea acestor videouri. Este relativ usor sa creezi si editezi un videoclip in zilele de azi.
Foloseste optimizare SEO pentru site-ul tau
Iarasi una dinte cele mai bune modalitati de a genera trafic nou este prin optimizare SEO a site-ului tau.
Daca folosesti strategia cu marketingul de continut acest lucru iti va imbunatatii SEO site-ului.
Daca utilizezi alte instrumente pentru a imbunatatii acesta metoda, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie, vei fi capabil sa obtii mai mult trafic.
Vizitatorii nici macar nu trebuie sa iti cunoasca brand-ul si tot ii poti face sa iti viziteze site-ul daca folosesti cum trebuie strategia respectiva.
Dar ceea ce multi oameni nu stiu este ca plasarea informatiilor importante in aceste zone din website imbunatesc si partea de SEO.
Ofera ceva pe gratis
Oamenii nu se inscriu pe lista ta pentru ca le place de tine, se inscriu pentru ca ei cred ca ii poti ajuta cu problema lor. Adauga livrare gratuita sau reducere procentuala clientilor la urmatoarea achizitie. Aratale si daca poti explica cum esti in procesul de creare a unui nou produs si le vei da gratis sa il incerce.
Multumestele pentru interactiune si pentru timpul acordat tie.
Leave a Comment
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.