- MDLABS
- 0 Comments
- 2190 Views
- 0 Likes
- Analitice si conversii
Cum urmărim evenimente personalizate în Google Analytics
Link-uri rapide
In acest articol, va vom arata cum sa setati urmarirea evenimentelor personalizate in Google Analytics in WordPress in cel mai usor mod: cu MonsterInsights. Urmarirea evenimentelor poate ajuta sa adunati o multime de date importante despre site-ul dvs. web si cum interactioneaza utilizatorii cu acesta.
Puteti urmari clicurile pe toate link-urile si butoanele de actiune importante folosind evenimente personalizate in Google Analytics.Cu toate acestea, procesul de configurare a evenimentelor personalizate este putin complicat pentru incepatori.
Aici intervine caracteristica de urmarire a evenimentelor personalizate din MonsterInsights.
Ce sunt evenimentele personalizate in Google Analytics?
Deci, evenimentele sunt modul in care Google Analytics urmareste cum interactioneaza utilizatorii cu site-ul dvs. web, incluzand ce clicuri fac in timp ce sunt acolo.
Cu toate acestea, Analytics nu urmareste automat toate clicurile importante de pe site-ul dvs. web.
Poate doriti sa urmariti clicuri pe anumite lucruri, cum ar fi butoanele de actiune la apel, de exemplu, pentru a gasi modalitati de a imbunatati site-ul dvs. web si de a obtine mai multe vanzari sau conversii. Odata ce urmariti clicurile potrivite, puteti actualiza sau reorganiza orice continut care nu primeste atat de multe clicuri pe cat v-ati dorit pentru a functiona mai bine pentru dvs. Cu urmarirea evenimentelor personalizate, puteti face exact acest lucru.
Shortcut pentru urmarirea evenimentelor personalizate in Google Analytics
Cu doar cateva clicuri, puteti configura urmarirea evenimentelor pentru o lista completa de clicuri si actiuni, inclusiv:
- Descarcari de fisiere
- Legaturi externe
- Legaturi afiliate
- Legaturi tel si mailto
- Cumparaturi
- ECommerce Trimiteri
- Formulare Clicuri de
- Redare video In plus,
MonsterInsights include o caracteristica care faciliteaza configurarea propriilor evenimente de clic cat mai usor posibil. Sa o verificam.
Anatomia evenimentelor personalizate in Google Analytics
Evenimentele Google Analytics au diferite informatii, numite „parametri”, pe care le puteti utiliza pentru a urmari informatii despre clicurile importante. MonsterInsights utilizeaza parametrii necesari in Universal Analytics si ii converteste in Google Analytics 4 pentru tine.
Aceste parametri sunt:
- Categoria evenimentului (Numele evenimentului in GA4)
- Actiunea evenimentului (URL-ul legaturii in GA4)
- Eticheta evenimentului (Textul legaturii in GA4)
Deci, daca doriti sa configurati urmarirea evenimentelor pentru un clic pe buton in Google Analytics 4, trebuie doar sa informati Analytics ce ar trebui sa fie categoria. Acesta este numele pe care il veti putea gasi mai tarziu in rapoartele Google Analytics atunci cand cautati rezultatele, asa ca numiti-l ceva semnificativ, cum ar fi „header_cta” sau „sidebar_cta” pentru butoanele de actiune indemn la actiune, de exemplu.
Tutorial: Configurarea urmaririi evenimentelor personalizate in WordPress
Pentru a seta urmarirea evenimentului pe un buton Cumpara acum in bara laterala a site-ului nostru, am face aceste modificari in codul de mai sus:
Schimbati „Custom Category” in „sidebar_buy_now”.Nota: Pastrati ghilimelele din codul dvs.!Acum, codul nostru arata astfel:
In exemplul nostru, nu folosim text.
Folosim o imagine cu un buton. Deoarece butonul este in bara laterala in exemplul nostru, asta inseamna ca se afla intr-un widget.
Pentru a utiliza codul nostru de urmarire a evenimentelor, trebuie sa puneti imaginea intr-un widget HTML personalizat. Iata cum sa faceti asta.
Intai, du-te la biblioteca ta de media si obtine URL-ul imaginii tale cu butonul.
Sa spunem ca link-ul imaginii tale este https://www.yoursite.com/wp-content/uploads/2021/05/buy-now-button.png si vrei sa conectezi aceasta imagine la https://www.yoursite.com/pricing cu urmarirea evenimentelor.
Iata cum arata codul HTML acum:
Puteti copia si lipi codul de mai sus si introduceti doar link-urile si parametrul categoriei proprii. Lipiti-l direct in widget-ul HTML personalizat, salvati-l si verificati daca arata corect si duce la pagina corecta pe site-ul dvs.
Iata cum arata al nostru:
Pentru a rezuma, iată pașii pe care i-am urmat pentru a adăuga cod de urmărire a evenimentelor la o imagine cu un buton în bara laterală:Am ales o categorie care are sens pentru noi: sidebar_buy_now
Am scris codul nostru folosind acest parametru și am adăugat link-ul nostru (https://www.yoursite.com/pricing).
Am încărcat imaginea în galeria media și am copiat și lipit URL-ul în codul nostru
Am copiat codul complet într-un widget HTML personalizat
Am vizualizat site-ul și am făcut clic pe link pentru a ne asigura că funcționeazăIn speranta ca am reusit sa te facem sa intelegi cat de important este sa configurezi urmarirea evenimentelor personalizate, iti multumim pentru atentie.
Leave a Comment
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.